【女巫前傳】As long as You're Mine 只要你是我的


\

ELPHABA
Kiss Me too fiercely
Hold me too tight
I need help believing
You're with me tonight
My wildest dreamings
Could not forsee
Lying beside you
With you wanting me
把我親得更用力
把我抱得更緊密
我需要一些協助讓我相信
今晚是你陪著我
我最瘋狂的臆想都不能遇見
像現在這樣躺在你身邊
而你心中的人是我


And just for this moment
As long as you're mine
I've lost all resistance
And crossed some border line
And if it turns out
It's over too fast
I'll make every last moment last
As long as you're mine
而此時此刻
只要我倆仍相依
我會卸下所有心防
然後越過那條界線
如果它終將結束的太快
我會讓每一秒鐘都停下
只要我兩相依

FIYERO
Maybe I'm brainless
Maybe I'm wise
But you've got me seeing
Through different eyes
Somehow I've fallen
Under your spell
And somehow I'm feeling
It's up that I fell
或許我太無知
或許我很睿智
但你讓我透過不同的眼重新看見
而我
不知怎麼
墜入在妳咒語之中
不知怎麼的我感覺到
我已經墜入

BOTH
Every moment
As long as you're mine
I'll wake up my body
And make up for lost time
每分每秒
只要我倆仍相依
我會喚醒我的身軀
去補償失去的時間

FIYERO
Say there's no future
For us as a pair
假使沒有我倆相依的未來

BOTH
And though I may know
I don't care
Just for this moment
As long as you're mine
Come be how you want to
And see how bright we shine
Borrow the moonlight
Until it is through
And know I'll be here holding you
As long as you're mine
而儘管我可能知道我不在乎
但只為了這一刻
只要我倆仍相依
讓妳想像的成真
看看我們如此閃耀
借用一彎月光,直到它黯淡
要知道,我會在這抱著妳
只要我倆仍相依

FIYERO
(spoken)
What is it?(etc.)
這是甚麼?


ELPHABA
(spoken)
It's just for the first time,
I feel ... wicked
這是頭一次
我感到,邪惡

留言