【華麗年代】Unusaul way 非比尋常






In a very unusual way
one time I needed you.
In a very unusual way
you were my friend.
這非比尋常的感覺
難得我需要你
而非比尋常的我們
曾是朋友

Maybe it lasted a day,
Maybe it lasted an hour,
But somehow it will never end.
或許能維持一天
或許只留在一刻
這感情卻不停歇

In a very unusual way
I think I’m in love with you.
In a very unusual way
I want to cry.
這非比尋常的感覺
我好像愛上了你
這非比尋常的感覺
讓我想哭

Something inside me goes weak,
something inside me surrenders,
And you’re the reason why,
You’re the reason why.
我開始變得軟弱
我開始學會放手
而你就是理由
你就是理由


You don’t know what you do to me.
You don’t have a clue.
You can’t tell what it’s like to be me
looking at you.
It scares me so that i can hardly speak.
你不知你做過甚麼
你毫無線索
你不懂身為我的感受
注視著你
我恐慌得都快無法言語

In a very unusual way, i owe what i am to you.
Though at times it appears i won’t stay,
I never go.
Special to me in my life,
Since the first day that i met you.
How could i ever forget you,
Once you had touched my soul?
這非比尋常的關係,我好像虧欠於你
儘管我看來要道別,卻沒離去
對我生命如此特別
從我兩相遇的那天
我怎麼會把你忘記
早烙印在心底

In a very unusual way, you’ve made me whole.
而非比尋常的你啊,讓我完整。


留言