【髮膠明星夢】I know where I've been 我知道我曾身處何方



There's a light in the darkness
Though the night black as my skin
There's a light burning bright showing me the way
But I know where I've been
黑暗中探出一道光
即便這夜黑過我的身軀
炙熱的光照出方向
但我知道我曾身處何方




There's a cry in distance
It's a voice that comes from deep within
There's a cry asking why 
I pray the answer's up ahead yeah
'Cause I know where I've been
哭泣響在遙遠的地方
那聲音來自深邃的夜中
不停詢問著為什麼
我只希望答案在前方
因為我知道我曾身處何方

There's a road we've been travellin'
Lost so many on the way
But the riches will be plenty
With the price, the price we had to pay
這條路我們走了很長
一路上有了太多損傷
但未來的成果將茁壯
這代價,代價我們得先償

There's a dream in the future
There's a struggle that we have yet to win
And there's pride in my heart
'Cause I know where I'm going, yes I do
And I know where I've been, yeah
夢想就在未來
但我們還沒贏過掙扎
心中仍有驕傲
因為我知道要走向何方,沒錯
我也知道我曾身處何方

There's a road that we must travel
There's a promise that we must make
Oh the riches will be plenty
Oh the dream in the future
Oh the struggle we must win
這條路我們必須走上
這承諾我們必須應答
那成果將能茁壯
夢想就在前方
得贏過這掙扎

Use that pride in our heart
To lift us up 
Lord knows I know
Where I've been
I'll give thanks to my god cause I 
Know were I've been yeah
用心中的驕傲
來抬起頭
天知道我知道
曾身在何方
我感謝天

讓我知道自己曾身在何方

留言