【親愛的伊凡漢森】只有我們Only us



[ZOE]
I don't need you to sell me on reasons to want you
I don't need you to search for the proof that I should
You don't have to convince me
You don't have to be scared you're not enough
'Cause what we've got going is good
我不需要你推銷我該想你的理由
我不需要你尋覓我該想你的證據
你不需要說服我
你不需要擔心你有任何不足



I don't need more reminders of all that's been broken
I don't need you to fix what I'd rather forget
Clear the slate and start over
Try to quiet the noises in your head
We can't compete with all that
那些已崩壞的,我不需要更多提醒
我寧願去忘記,你不需要為我修補
了結過去,重新開始
試圖讓腦中的噪音安靜下來
否則我們根本無法與之抗衡

So what if it's us?
What if it's us
And only us
And what came before won't count anymore or matter?
Can we try that?
所以如果只要我們就好
如果只要我們
只有我們就好
之前的過去都不再有什麼相關
能否試試看這樣?

What if it's you
And what if it's me
And what if that's all that we need it to be
And the rest of the world falls away?
What do you say?
如果只有你
如果只有我
假使只需要我們都做自己就好
即便世界飛離
你怎麼看?

[EVAN]
I never thought there'd be someone like you who would want me
我從沒想過像你這樣的人會想要我

[ZOE, spoken]
Well...
恩..

[EVAN]
So I give you ten thousand reasons to not let me go
But if you really see me
If you like me for me and nothing else
Well, that's all that I've wanted for longer that you could possibly know
我給了你上千個不要離開我的理由
但如果你真的看見了我
如果你喜歡我,不因任何理由
你可能也不知道我渴望這件事有多久

So it can be us
It can be us
And only us
And what came before won't count anymore or matter
We can try that
所以可以是我們就好
可以是我們
只要是我們
之前的過去都不再有什麼相關
我們試試看這樣

[EVAN & ZOE]
It's not so impossible
並非不可能

[EVAN]
Nobody else but the two of us here
除了我們在這,沒有其他人

[EVAN & ZOE]
'Cause you're saying it's possible
因為你說了這有可能

[ZOE]
We can just watch the whole world disappear
我們能看著世界消失

[EVAN & ZOE]
'Til you're the only one
I still know how to see
直到你仍然是我眼中
唯一知道怎麼看待的人

[EVAN]
It's just you and me
只有你和我

[ZOE]
It'll be us
It'll be us
And only us
And what came before won't count anymore
將會是我們
機會是我們
只有我們
過去的一切都不再重要

[EVAN & ZOE]
We can try that
You and me
That's all that we need it to be
And the rest of the world falls away
And the rest of the world falls away
我們能試試看
你和我
只需要成為我們自己的樣子
讓世界飛離也無仿
讓世界飛離也無仿

The world falls away
The world falls away
And it's only us
讓世界飛離
讓世界飛離
只有我們一起