【親愛的伊凡韓森】無窮 For Forever

「Dear evan hansen 」的圖片搜尋結果

EVAN:
End of May or Early June
This picture perfect afternoon we shared
Drive the winding country road
Grab a scoop at A La Mode
And then we're there
那天是五月還是六月天
我們分享如畫般的下午
駛過風大的鄉村路
在A la mode停下來吃冰
然後我們到了那裏:

An open field that's framed with trees
We pick a spot and shoot the breeze
Like buddies do
一片原野,樹林相圍相蔭
我們挑了個位子
哥兒們開始閒聊



Quoting songs by our favorite bands
Telling jokes no one understands
Except us two
And we talk and take in the view
引用我們最愛的樂團
說著沒別人懂得笑話
我們聊天,享受當下美景

All we see is sky for forever
Let the world pass by for forever
Feels like we could go on for forever this way
Two friends on a perfect day
我們看著無窮天空
不停將世界拋諸腦後
感覺我們可以一直這麼下去
兩個朋友,完美的一天

We walk a while and we talk about
The things we'll do when we get out of school
Bike the Appalachian trail or
Write a book
Or learn to sail
Wouldn't that be cool
我們散步一邊聊著
畢業後都想做甚麼
阿帕拉契山脈單車健行
或是寫本書
或學會航行
多麼酷呀

There's nothing that we can't discuss
Like girls we wish would notice us but never do
He looks around and says to me
"There's nowhere else I'd rather be"
I say "me too"
沒有事情我們不能討論
像是我們希望卻不曾注意我們的女孩
他四下張望然後告訴我
我只想要待在這裡
我說,我也同意

And we talk and take in the view
We just talk and take in the view
然後我們聊天,享受當下美景
我們只顧聊天,享受當下美景

All we see is sky for forever
We let the world pass by for forever
Feels like we could go on for forever this way
This way
我們看著無窮天空
不停將世界拋諸腦後
感覺我們可以一直這麼下去
一直下去

All we see is light for forever
'Cause the sun shines bright for forever
Life will be alright for forever this way
Two friends on a perfect day
我們看著光芒,無邊無際
陽光耀眼四射,無止無盡
生命可以安然一直這麼下去
兩個朋友,完美的一天

And there he goes
Racing toward the tallest tree
From far across the yellow field I hear him calling "follow me"
And there we go
Wondering how the world might look from up so high
然後他開始
跑向那顆最高的樹
穿越黃色原野,我聽他叫著「跟上我」
於是我們開始
好奇著世界在那麼高的地方
看起來會是如何

One foot after the other
One branch then to another
I climb higher and higher
I climb until the entire
Sun shines on my face
一尺接著一尺
一段接著一段
我爬的越來越高
直到我爬到
陽光灑滿我的臉

And I suddenly feel the branch give way
I'm on the ground
My arm goes numb
I look around
And I see him come to get me
He's come to get me
And everything's okay
突然我感覺到,樹枝失去依靠
我回到地面
手臂沒感覺
看看四周
他跑了過來
他向我跑來
一切都很OK

All we see is sky for forever
We let the world pass by for forever
Buddy, you and I for forever this way
This way
我們看著無窮天空
不停將世界拋諸腦後
朋友,你和我可以一直這麼下去
一直下去


All we see is light
'Cause the sun burns bright
We could be alright for forever this way
Two friends
True friends
On a perfect day
我們看著光芒,陽光耀眼四射
我們可以安然一直這麼下去
兩個朋友,
真心的朋友
完美的一天