【友情歲月】日子不再走動 Not a day goes by

「not a day goes by peters」的圖片搜尋結果
Not a day goes by
Not a single day
日子不再走動
無一日如此


But you're somewhere a part of my life
And it looks like you'll stay
As the days go by
I keep thinking when does it end
Where's the day I'll have started forgetting
But I just go on thinking and sweating
And cursing and crying
And turning and reaching
And waking and dying
And no, not a day goes by
Not a blessed day
But you're still somehow part of my life
And you won't go away
So there's hell to pay
And until I die
I'll die
Day after day
After day after day
After day after day after day
Till the days go by
Till the days go by
Till the days go by
當日子不停走動
你看來似乎會留下並成為我生命中的一部分
我一直想著何時結束
等著不再想你的那天到來
但我只能不停地
想著、冒汗
咒天、哭喊
輾轉、伸手
醒來、死去
但不,日子不再走動
不幸福的日子
你卻不知怎麼還是我生命中的一部分
而你不會離去
所以只好受罪
直到我死去
我會死的
日復一日
復一日復一日
復一日復一日復一日
直到日子走動
直到日子走動
直到日子走動