【女巫前傳】A sentimental man 多情的男人


WIZARD
I am a sentimental man
Who always longed to be a father
That's why I do the best I can
To treat each citizen of Oz as a son -
Or daughter
So Elphaba, I'd like to raise you high
'Cuz I think everyone deserves
The chance to fly
And helping you with your ascent al-
Lows me to feel so parental
For I am a sentimental man

我是個多情的男人
一直以來想當個父親
所以我才盡我所能的
把所有奧茲居民如兒子相待
或是女兒
所以艾法芭,我想把妳捧在天
因為我認為每個人都該有機會
在天上飛一飛
幫妳登高讓我感覺到自己是如此有父愛
因為我是個多情的男人

留言