【Q大道】My Girlfriend, Who Lives in Canada 我馬子她住在加拿大



ROD
Ohhhh...
I wish you could meet my girlfriend, my girlfriend who lives in Canada.
She couldn't be sweeter
I wish you could meet her,
My girlfriend who lives in Canada!
噢,我希望你們能認識我馬子
我馬子她住在加拿大
她不能更甜美了我希望你們認識她
我馬子她住在加拿大


Her name is Alberta
She live in Vancouver
She cooks like my mother
And sucks like a Hoover.
她叫做愛博塔長住在溫哥華
煮飯像我老媽吸屌像淫蕩娃

I e-mail her every single day
Just to make sure that everything's okay.
It's a pity she lives so far away, in Canada!
我每天跟她通信確認她在幹嘛
只可惜她住得太遠,在加拿大

Last week she was here, but she had the flu. 
Too bad
'Cause I wanted to introduce her to you
It's so sad
There wasn't a thing that she could do
But stay in bed with her legs up over her head! 
Oh!
上禮拜她有來可惜她得了流感,太可惜
因為我本來想把她介紹給你們,太難過
她重病到奄奄一息只能在床上跟我幹砲

I wish you could meet my girlfriend,
But you can't because she is in Canada.
I love her, I miss her, I can't wait to kiss her,
So soon I'll be off to Alberta!
I mean Vancouver!
Shit! Her name is Alberta, she lives in Vancou-
我希望你們能認識我馬子
但不行因為她住在加拿大
我愛她我想她我等不及要親她
很快我就要去愛博塔
我指溫哥華
該死,她的名字是愛博塔她住在溫哥華

She's my girlfriend!
My wonderful girlfriend!
Yes I have a girlfriend, who lives in Canada!!
她是我馬子
我完美的馬子
是我有個馬子,她住在溫哥華!

And I can't wait to eat her pussy again!
我等不及要再幫她舔苞的啦!

留言