【Q大道】Special 特別的




LUCY:
I can make you feel special
When it sucks to be you.
I can make you feel special
For an hour or two.
當你討厭做你自己時
我能讓你感覺是特別的
大概維持一兩個小時
我能讓你感覺是特別的

Your life's a routine that repeats each day.
No one cares who you are or what you say.
And sometimes you feel like you're nobody,
But you can feel like somebody with me.
每天重複不變行程就是你的人生
沒人在乎你是誰和你的發言
有時你會感覺到自己誰都不是
但跟我在一起
你會感覺自己到自己多有分量


PRINCETON:
Wow!

LUCY:
Yeah, they're real.
對,它們沒整過

When we're together the earth will shake
And the stars will fall into the sea.
So come on, baby, let down your guard.
When your date's in the bathroom,
I'll slip you my card.
I can tell just by looking that you've got it hard
For me! For me!
For me! For me!
For me! For me!
I can tell just by looking that you are especially hard for me!
我們一起能讓地球震動
星星都會一起掉入海裡
所以來吧,寶貝,卸下戒心
等你的女友進了廁所
我會給你我的房卡
我光看就知道你已經準備好了
為了我,為了我
為了我,為了我
為了我,為了我
我光看就知道你已經特別地為了我準備好了!

留言