【曾經愛是唯一】If you want me 若你盼我


Are you really here or am I dreaming 
I can’t tell dreams from truth 
For it’s been so long since I have seen you 
I can hardly remember your face anymore 
When I get really lonely 
And the distance causes only silence 
I think of you smiling with pride in your eyes a lover that sighs
你是否真的在這裡
還是我只是在夢境
我已經沒辦法分清
夢境和現實的差異
因為已經太久沒見
已經記不得你的臉
我感到如此的寂寞
而距離只造就孤靜
我想像著你的笑臉
你的眼中充滿驕傲
落單愛人只好嘆息

If you want me satisfy me 
If you want me satisfy me
若你盼我,來滿足我
若你想我,來滿足我

Are you really sure that you believe me 
When others say I lie  
I wonder if you could ever despise me 
You know I really try 
To be a better one to satisfy 
You for you’re everything to me 
And I do what you ask me 
If you let me be free
你能不能真的確定
會對我保有著信念
若有別人說我撒謊
難道你不會敵視我
你可知道我盡力過
好讓自己能滿足你
因為你代表了一切
所以我會言聽必從
只要你能讓我自由

If you want me satisfy me 
If you want me satisfy me
若你盼我,來滿足我
若你想我,來滿足我

If you want me satisfy me 
If you want me satisfy me
若你盼我,來滿足我
若你想我,來滿足我

留言