【國王與我】吹首快樂的口哨 I Whistle A Happy Tune

「I Whistle A Happy Tune」的圖片搜尋結果
Whenever I feel afraid
I hold my head erect
And whistle a happy tune
So no one will suspect I'm afraid
每當我感到害怕
我會昂首抬頭
吹一首快樂的口哨
就沒人會懷疑我在害怕

While shivering in my shoes
I strike a careless pose
And whistle a happy tune
And no one ever knows I'm afraid
就算腳底顫抖
我還是會挺身站直
吹一首快樂的口哨
就沒人會懷疑我在害怕

The result of this deception
Is very strange to tell
For when I fool the people
I fear I fool myself as well
這招欺瞞的結果
有種說不上來的效果
每當我騙過他人
好像連我自己都被騙過了

I whistle a happy tune
And every single time
The happiness in the tune
Convinces me that I'm not afraid
Related
我吹一首快樂的口哨
而每一次出現在
音樂中的快樂
都令我相信我與害怕無干

Make believe you're brave
And the trick will take you far
You may be as brave
As you make believe you are
相信自己無所畏懼
這朝會讓你走的更遠
你有多相信自己
你就會有多勇敢

You may be as brave
As you make believe you are
你有多相信自己
你就會有多勇敢


While shivering in my shoes
I strike a careless pose
And whistle a happy tune
And no one ever knows I'm afraid
就算腳底顫抖
我還是會挺身站直
吹一首快樂的口哨
就沒人會懷疑我在害怕


The result of this deception
Is very strange to tell
For when I fool the people
I fear I fool myself as well
這招欺瞞的結果
有種說不上來的效果
每當我騙過他人
好像連我自己都被騙過了

I whistle a happy tune
And every single time
The happiness in the tune
Convinces me that I'm not afraid
Check Out
我吹一首快樂的口哨
而每一次出現在
音樂中的快樂
都令我相信我與害怕無干


Make believe you're brave
And the trick will take you far
You may be as brave
As you make believe you are
相信自己無所畏懼
這朝會讓你走的更遠
你有多相信自己
你就會有多勇敢