【吉屋出租】Will I 我是否



I writing a great song, before I
想創作出經典
不然我
Will I lose my dignity?
Will someone care?
Will I wake tomorrow
From this nightmare?
我迷失多少自己
誰會在意
我明天是否能
從噩夢醒來

Will I lose my dignity?
Will someone care?
Will I wake tomorrow
From this nightmare?
我迷失多少自己
誰會在意
我明天是否能
從噩夢醒來
Will I lose my dignity?
Will someone care?
Will I wake tomorrow
From this nightmare?
我迷失多少自己
誰會在意
我明天是否能
噩夢醒來

Will I lose my dignity?
Will someone care?
Will I wake tomorrow
From this nightmare?
我迷失多少自己
誰會在意
我明天是否能
從噩夢醒來
Will I lose my
我是否會

留言